Direct naar inhoud

Reclamecode maakt sticker tot wapen tegen energiecolporteur — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 3 februari 2016
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Consumenten die geen behoefte hebben aan een verkoper van energiecontracten aan de voordeur, kunnen er via een sticker voor zorgen dat colporteurs hun huis overslaan. Verkopers die een bel-niet-aan-sticker niet respecteren overtreden de regels. Dit is vastgelegd in de nieuwe code voor field marketing die de Reclame Code Commissie (RCC) nu gebruikt.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: