Direct naar inhoud

Leveranciers kunnen “nog wat leren” van klantervaring bij Greenchoice — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 27 september 2016
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Greenchoice biedt “op afstand” de beste klantervaring voor de bezoekers van energiewebsites. Dat blijkt uit de nieuwe Digital Excellence Monitor van het Amsterdamse onderzoeksbureau Wua!. ‘Vindbaarheid’ is in de nieuwe monitor niet langer een criterium.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: