Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR Klantcontact wat de klok slaat — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 22 oktober 2018

Energiebedrijf Nuon zette het afgelopen kwartaal met succes de achtervolging in, en stootte koploper Eneco van de troon. Ook Energiedirect en Essent zakken een plekje door de sprint van Nuon. NLE stopt met het eigen forum, terwijl Eneco en Essent willen dat de klant tegen hun apps en apparaten praat.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: