Direct naar inhoud

Nuon/Vattenfall weer bij RCC op matje voor campagne ‘Blijven Loont’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 21 december 2018

Het blijft soebatten met Nuon’s reclamecampagne ‘Blijven loont’ voor loyale klanten. De Reclame Code Commissie (RCC) is niet tevreden over de aanpassingen die Nuon heeft gedaan na eerdere uitspraken van de reclamewaakhond. Ook op een enthousiaste zonnepanelencampagne van leverancier Zelfstroom heeft de RCC het nodige aan te merken.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: