Direct naar inhoud

CBB: Vattenfall bracht te hoge stroomtarieven in rekening — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 3 maart 2020

Zo’n 130.000 klanten van Vattenfall betaalden drie jaar geleden ieder een paar euro te veel voor het gebruik van elektriciteit. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft het bedrijf dan ook terecht met terugwerkende kracht maximumtarieven opgelegd, zo oordeelt het College van beroep voor het bedrijfsleven (CBB) deze dinsdag.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: