Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR Energiebedrijven adverteren door ondanks coronacrisis — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 23 april 2020

De coronacrisis raakt de reclamemarkt hard, maar dat lijkt niet te gelden voor de inkoop van advertentieruimte door de energiesector. De uitgave aan reclame in het eerste kwartaal van 2020 is wel lager dan in hetzelfde kwartaal vorig jaar, maar die daling is al vanaf begin januari zichtbaar. Dat blijkt uit de reclamemonitor van Energeia.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: