Direct naar inhoud

Energiedirect moet aanstaande klant beter informeren over annuleren van contract — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 19 mei 2020

Energiedirect informeert zijn aanstaande klanten bij een online contractaanvraag onvoldoende over het recht de overeenkomst binnen twee weken te annuleren. Dat blijkt uit een drietal vonnissen die de rechtbank Amsterdam vorige week uitsprak. Energiedirect weerspreekt die lezing van het vonnis.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: