Direct naar inhoud

Reclame Code Commissie: Verkoper DGB Energie moet klant met open vizier tegemoet treden — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 21 januari 2021

Een verkoper namens energieleverancier DGB Energie wekte tijdens het verkoopgesprek de indruk de eigen energieleverancier van de beoogde klant te zijn. Dat mag niet, aldus de Reclame Code Commissie. Recent heeft branchevereniging Energie-Nederland de gedragscode voor energieleveranciers vernieuwd.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: