Direct naar inhoud

Alliander schrijft wedstrijd uit om nieuwe manieren van vraagsturing te vinden — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 21 januari 2021

Alliander vraagt “ondernemers, uitvinders en vernieuwers” om manieren te bedenken om de stroomvraag van grootzakelijke afnemers beter te laten aansluiten op de piekproductie-uren van zonnepanelen. Het netwerkbedrijf heeft daarvoor een oproep geplaatst op het platform Starthubs en stelt een budget van €30.000 beschikbaar voor het beste idee. Alliander hoopt met de oproep vooral partijen van buiten de energiesector te bereiken, die nu nog niet met deze problematiek bezig zijn.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: