Direct naar inhoud

Nieuwe strategie Greenchoice mikt op klantbinding in plaats van prijsvechten — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 6 augustus 2021

Acht maanden na zijn aantreden presenteert Greenchoice-directeur Coen de Ruiter zijn nieuwe strategie voor de duurzame-energieleverancier. De naam: Platform voor klimaatpositiviteit. Doel: mensen helpen de volgende stap te zetten richting klimaatpositief leven. “Wij willen mensen binden, het gevoel geven dat ze onderdeel zijn van Greenchoice.”

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: