Direct naar inhoud

Flink minder reclameuitgaven in jaar van volatiele energieprijzen — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 18 januari 2022

In 2021 is er 20% minder geld uitgegeven aan reclame in de energiesector dan in het voorgaande jaar, 2020. De grootste klap zit in het derde kwartaal, toen er in totaal 57% minder uitgegeven werd. Dat blijkt uit Energeia’s Reclamemonitor.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: