Direct naar inhoud

Het toverwoord in reclameland is ‘doen’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 25 juli 2022

Het tweede kwartaal van 2022 zag minder advertentie-uitgaven dan hetzelfde kwartaal in 2021 of in 2020. Daarmee wordt de neerwaartse trend voortgezet van het voorgaande kwartaal. Dat ligt niet aan de top 3 van Vattenfall, Essent en Energiedirect, die hun uitgaven jaar op jaar wel op peil houden. Eneco komt met een nieuwe campagne.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: