Direct naar inhoud

Reclame-euro’s rollen terwijl wisselen van contract nog altijd moeizaam is — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 31 oktober 2022

Overstappen van de ene naar de andere leverancier is al maanden moeizaam, maar de reclame-uitgaven lijden er niet onder, blijkt uit Energeia’s reclamemonitor, in samenwerking met Nielsen Media Research. De campagnes richten zich op energiebesparing en duurzaamheid.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: