Direct naar inhoud

Reclameland 2015: ‘grote drie’ doen naam eer aan — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 12 januari 2016
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

De klassieke ‘grote drie’ van de Nederlandse energiebedrijven hebben zich laten gelden in reclameland afgelopen jaar. Nuon gaf van alle energiebedrijven veruit de meeste euro’s uit aan advertenties, gevolgd door Essent en Eneco met hun respectievelijke dochters Energiedirect.nl en Oxxio.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: