Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR Engie investeert in naamsbekendheid — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 18 april 2016
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Van de EUR 10,3 mln die in het eerste kwartaal van dit jaar door energiebedrijven bruto werd besteed aan reclame, komt EUR 4,2 mln op het conto van Engie. Het nieuwe merk, opvolger van GDF Suez, blies in de bus om naamsbekendheid te creëren op radio, televisie en in gedrukte media. Dit blijkt uit Energeia’s Reclamemonitor op basis van data van Nielsen Media Research.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: