Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR Liander tast in de buidel voor media-aandacht — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 24 april 2017

Energiebedrijf Eneco spendeerde in het eerste kwartaal van 2017 het meeste geld aan reclame-uitingen, ruim het dubbele van nummers twee en drie Essent en Nuon, die elkaar nauwelijks ontlopen. Netbeheerder Liander staat verrassend op de zesde plaats; netwerkbedrijven komen niet vaak voor in Energeia’s reclameranglijst. Dit blijkt uit Energeia’s Reclamemonitor op basis van data van Nielsen Media Research.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: