Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR Essent zit Engie op de hielen — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 13 juli 2016
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Engie staat weliswaar nog bovenaan de halfjaarlijkse ranglijst van grootspendeerders als het gaat om reclameuitgaven, maar wordt op de hielen gezeten door Essent. Dit blijkt uit Energeia’s Reclamemonitor op basis van data van Nielsen Media Research.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: