Direct naar inhoud

Gerestyled collectief: samen energie inslaan maakt het leven leuker — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 6 mei 2016
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Het consumentencollectief United Consumers, actief met onder andere gezamenlijke energie-inkoop, heeft zichzelf in een nieuw jasje gestoken. De huisstijl sluit aan bij de boodschap die United Consumers tegenwoordig wil verkondigen, legt woordvoerder Paul van Selms uit. “Van het geld dat je bespaart op commodity’s zoals energie kun je leuke dingen doen”, zegt hij.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: