Direct naar inhoud

‘Het zou mooi zijn als mensen ons straks ook voor isolatie bellen’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 18 november 2014
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

In shop-in-shops in de Gamma kun je Essents marketingstrategie van de toekomst al in werking zien. Want volgens oppermarketeer Dorkas Koenen behoud je klanten niet meer door de verkoop van energie alleen. ‘Je moet dáár zijn waar de klant bezig is met energie.’

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: