Home Archief Trilemma Uit de hoek Podcasts
Nieuwsbrief Abonneren Events
Energy Tour 2022 Energy Lunch 2022 Energy Lunch 2021
Columns Vacatures Adverteren Over Ons Cookies
Meer
Nieuwsbrief Abonneren Events
Energy Tour 2022 Energy Lunch 2022 Energy Lunch 2021
Columns Vacatures Adverteren Over Ons Cookies
Abonneren Inloggen
Abonneren Inloggen
22 jul. 14 Peter Voskuil • Energeia
Energeia

Energieleveranciers doen alles nu ‘samen met de klant’

Gratis eReaders, tablets, kortingen bij retailers: Energieleveranciers halen alle trucs uit de kast om consumenten te verleiden van leverancier te switchen. Maar kado’s uitdelen, het heeft zijn langste tijd gehad. Het is zoeken naar nieuwe vormen van marketing, zeggen marketingdirecteuren van grote energiebedrijven. ‘Klantbehoud’ is het nieuwe credo.

U kunt dit artikel lezen nadat u als abonnee bent ingelogd.

Inloggen

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief
    met ruim 67.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines
    per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma
Kies uw abonnement
Home
Over Ons Service & contact Abonneren Werken bij Energeia Columns Events RSS Energienieuws RSS Columns
FD Mediagroep
Impact Investor Pensioen Pro Investment Officer Het Financieele Dagblad BNR Nieuwsradio Company.info Listn
Privacy
Cookies Copyright Statement Abonnementstarieven 2023 Adverteren
Algemene voorwaarden