Direct naar inhoud

Moederbedrijf geeft smoel aan reputatie energieleverancier — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 21 november 2016
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

De reputatie van de grote energieleveranciers Nuon en Essent wordt sterk beïnvloed door de activiteiten van de buitenlandse moederbedrijven, blijkt uit een online reputatie-onderzoek van sociale media-marketingbureau Buzzcapture. In het geval van Nuon pakt dat gunstig uit met hoge ogen voor windenergie, in het geval van Essent niet met kolen- en kerncentrales.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: