Home Archief Trilemma Uit de hoek Podcasts
Nieuwsbrief Abonneren Events
Energy Day 2023 Energy Tour 2022 Energy Lunch 2022 Energy Lunch 2021
Columns Vacatures Adverteren Over Ons Cookies
Meer
Nieuwsbrief Abonneren Events
Energy Day 2023 Energy Tour 2022 Energy Lunch 2022 Energy Lunch 2021
Columns Vacatures Adverteren Over Ons Cookies
Abonneren Inloggen
Abonneren Inloggen
25 sep. 17 Wouter Hylkema • Energeia
Energeia

Op wooncomfort gericht Essent stelt zich op tussen klant en klusjesman

Met de start van een zogenoemde klusdienst verbreedt Essent zijn dienstenaanbod buiten de energielevering. Onder de noemer ZoOpgelost biedt Essent via een online platform zijn klanten de mogelijkheid om voor elke klus of onderhoud aan huis een betrouwbare, snel beschikbare vakman in te schakelen. Om de dienst aan te kunnen bieden is Essent een samenwerking aangegaan met het bedrijf Mainplus.

U kunt dit artikel lezen nadat u als abonnee bent ingelogd.

Inloggen

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief
    met ruim 67.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines
    per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma
Kies uw abonnement
Home
Over Ons Service & contact Abonneren Werken bij Energeia Columns Events RSS Energienieuws RSS Columns
FD Mediagroep
Impact Investor Pensioen Pro Investment Officer Het Financieele Dagblad BNR Nieuwsradio Company.info
Privacy
Cookies Copyright Statement Abonnementstarieven 2023 Adverteren
Algemene voorwaarden