Direct naar inhoud

Op wooncomfort gericht Essent stelt zich op tussen klant en klusjesman — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 25 september 2017

Met de start van een zogenoemde klusdienst verbreedt Essent zijn dienstenaanbod buiten de energielevering. Onder de noemer ZoOpgelost biedt Essent via een online platform zijn klanten de mogelijkheid om voor elke klus of onderhoud aan huis een betrouwbare, snel beschikbare vakman in te schakelen. Om de dienst aan te kunnen bieden is Essent een samenwerking aangegaan met het bedrijf Mainplus.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: