Direct naar inhoud

Nieuwe richtlijn maakt laadpaal standaard onderdeel van parkeerbeleid — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 24 mei 2017

Gemiddeld één op de honderd openbare parkeerplaatsen zou een laadpunt voor elektrische auto’s moeten hebben. Die richtlijn volgt uit een onderzoek dat deze woensdag wordt gepresenteerd door het Nationaal Kennisplatform Laadinfrastructuur (NKL). Met de richtlijn wil het NKL gemeenten en projectontwikkelaars wetenschappelijk onderbouwde handvatten geven voor het proactief plaatsen van publieke laadinfrastructuur.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: