Direct naar inhoud

Meedenken en maatwerk toverwoorden bij eigen opwek zakelijke klanten — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 4 september 2017

Nu via de SDE+-subsidie in groeiende mate miljarden zullen vloeien naar duizenden zonne-energieprojecten, is de communicatie tussen de energiebedrijven en hun zakelijke klanten van groeiende importantie. Dat blijkt uit een rondgang van Energeia langs diverse energieleveranciers. Maatwerk en meedenken zijn de toverwoorden voor de komende jaren.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: