Direct naar inhoud

Oxxio gaat als eerste energieleverancier app only — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 12 oktober 2017

Energieleverancier Oxxio is binnenkort niet meer telefonisch bereikbaar voor klanten. Dat klinkt niet meteen als een aanbeveling, maar met de vernieuwde app is bellen volgens Oxxio gewoon niet meer nodig. Alles kan nu geregeld worden in de app op het moment dat het de klant het beste uitkomt, claimt de leverancier.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: