Direct naar inhoud

Met een goede pitch gaat een idee van ‘mwah’ naar ‘fantastisch’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 27 oktober 2017

Een aanhangertje met een benzinemotor achter je elektrische auto, een verwarmde terras- of stadionstoel, of een methode om CO2 uit de lucht te plukken. Innovaties in de energiesector komen in vele soorten en maten. Tijdens het evenement The Business Booster, de afgelopen twee dagen in de Amsterdamse RAI, probeerden ruim 150 start-ups de markt warm te maken voor hun ideeën. Energeia luisterde naar pitches, bekeek demonstraties en vroeg zich af: wat maakt nu eigenlijk een goede innovatie?

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: