Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR Duurzame Energie Unie heet voortaan Om — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 24 oktober 2017

Naarmate het jaar vordert, komen de gebruikelijke toppers boven drijven als het gaat om reclamebestedingen. Energiebedrijven Nuon, Eneco en Essent klimmen gestaag naar boven, terwijl de verrassende tijdelijke toppers BudgetEnergie en netbeheerder Alliander de uitgaven terugschroeven. Dit blijkt uit Energeia’s Reclamemonitor op basis van data van Nielsen Media Research. Ander nieuws is er ook: de Duurzame Energie Unie levert voortaan stroom onder de naam “Om” en voetbalclub Feyenoord grijpt de jaarlijkse groene ranking van energiebedrijven aan om de eigen sponsor Qurrent in het -groene- zonnetje te zetten.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: