Home Archief Trilemma Uit de hoek Podcasts
Nieuwsbrief Abonneren Events
Energy Tour 2022 Energy Lunch 2022 Energy Lunch 2021
Columns Vacatures Adverteren Over Ons Cookies
Meer
Nieuwsbrief Abonneren Events
Energy Tour 2022 Energy Lunch 2022 Energy Lunch 2021
Columns Vacatures Adverteren Over Ons Cookies
Abonneren Inloggen
Abonneren Inloggen
24 okt. 17 Katrijn de Ronde • Energeia
Energeia

RECLAMEMONITOR Duurzame Energie Unie heet voortaan Om

Naarmate het jaar vordert, komen de gebruikelijke toppers boven drijven als het gaat om reclamebestedingen. Energiebedrijven Nuon, Eneco en Essent klimmen gestaag naar boven, terwijl de verrassende tijdelijke toppers BudgetEnergie en netbeheerder Alliander de uitgaven terugschroeven. Dit blijkt uit Energeia's Reclamemonitor op basis van data van Nielsen Media Research. Ander nieuws is er ook: de Duurzame Energie Unie levert voortaan stroom onder de naam "Om" en voetbalclub Feyenoord grijpt de jaarlijkse groene ranking van energiebedrijven aan om de eigen sponsor Qurrent in het -groene- zonnetje te zetten.

U kunt dit artikel lezen nadat u als abonnee bent ingelogd.

Inloggen

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief
    met ruim 67.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines
    per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma
Kies uw abonnement
Home
Over Ons Service & contact Abonneren Werken bij Energeia Columns Events RSS Energienieuws RSS Columns
FD Mediagroep
Impact Investor Pensioen Pro Investment Officer Het Financieele Dagblad BNR Nieuwsradio Company.info Listn
Privacy
Cookies Copyright Statement Abonnementstarieven 2023 Adverteren
Algemene voorwaarden