Direct naar inhoud

Reclametoezichthouder slaat plank mis over Blijven loont-campagne Vattenfall — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 16 maart 2020

Energiebedrijf Vattenfall heeft eindelijk een keer het gelijk aan haar zijde in een geschil over de communicatie rondom de campagne ‘Blijven loont’. Het College van Beroep voor het Bedrijfsleven draait een aanbeveling van de Reclame Code Commissie terug.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma