Direct naar inhoud

ARBEIDSMONITOR Essent moet plaatsmaken voor moeder Innogy — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 23 januari 2018

Innogy zet met het opheffen van twitteraccount ‘werkenbijessent’ de eerste stap op weg naar het online positioneren van Innogy als moeder met drie dochtermerken: Essent, Energiedirect en Powerhouse. Ondertussen leek het aantal vacatures zich in 2017 enigszins te stabiliseren volgens Energeia’s Arbeidsmonitor, op basis van cijfers van recruitment- en interimbedrijf kWh People. Maar schijn kan bedriegen, waarschuwt kWh-People-directeur Koen Willems.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma