Direct naar inhoud

Toekomst van Essent gaat over spouwmuurisolatie én big data — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 12 maart 2018

Patrick Lammers, ceo van Essent, praat nogal eens in jargon. Dan gaat het over ‘de klantenreis’. Dus hoe laat Essent zijn 2,5 miljoen klanten meedoen in de omslag naar groene energie. Daarvoor moet ‘een energieoplossing’ komen. Belangrijk is dat mensen nog wel enige zeggenschap houden. Of zoals Lammers zegt: ‘Wij zetten de klant aan de knoppen.’

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: