Direct naar inhoud

Verlies Shell-dochter NewMotion verdrievoudigd — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 1 oktober 2018

Shell-dochterbedrijf NewMotion, dat in Europa een netwerk van tienduizenden laadpalen voor elektrische voertuigen heeft, heeft zijn omzet vorig jaar met 20% zien afnemen. Het nettoverlies verdrievoudigde naar ruim €11,5 mln. Dat blijkt uit het jaarverslag van het bedrijf.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma