Direct naar inhoud

Klant heeft geen inzicht in kwaliteit warmtelevering WKO — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 25 augustus 2022

De klant moet bewijzen dat een WKO-systeem niet werkt, maar heeft daar vaak de middelen niet voor. Dat concluderen onderzoekers in een rapport naar WKO-systemen in opdracht van toezichthouder Autoriteit Consument en Markt (ACM). Zij stellen voor slimme warmtemeters te gebruiken, of de bewijslast om te keren.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma