Direct naar inhoud

Klant uit boedelovername had geen overeenkomst met nieuwe leverancier — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 16 augustus 2023

Een voormalige klant van Fenor had geen nieuwe overeenkomst met Budget Energie nadat die leverancier het klantenbestand eind 2021 van de failliete energieleverancier overnam. Dat oordeelt de rechtbank Zeeland-West-Brabant in een maandag gepubliceerde uitspraak.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: