Direct naar inhoud

Communicator Schotman zoekt dialoog, maar vindt die niet altijd — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 31 januari 2017
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Met de aantreding van Gerald Schotman als directeur van de Nederlandse Aardoliemaatschappij in het najaar van 2014 zou het naar binnen gekeerde bedrijf opener en transparanter moeten worden. Inderdaad praat het olie- en gasconcern meer dan ooit met boeren, burgers en buitenlui. En toch: nooit was de kritiek zo hevig als de afgelopen jaren. Tegelijkertijd bereidt Schotman zich voor op een toekomst met een andere, kleinere rol voor gas.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma