Direct naar inhoud

‘Energiebesparing met campagne aanmoedigen, maar verwacht geen wonder’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 2 juni 2016
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Minister Stef Blok (Wonen) wil er met een “brede bewustwordingscampagne” voor zorgen dat particulieren overtuigd raken van het belang van energiebesparing en dat ze de weg naar het nationale Energiebespaarfonds weten te vinden. Een PR-offensief is nodig, aldus Blok, want energiezuinigheid is en blijft volgens hem nog een onderwerp waar weinigen de oren bij spitsen.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma