Direct naar inhoud

Nuon overtuigt waakhond niet bij korte reclames ‘Blijven Loont’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 2 september 2015
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Het college van beroep van de Reclame Code Commissie (RCC) heeft wederom besloten in het nadeel van Nuon. Het energiebedrijf slaagde er niet in om de RCC te overtuigen dat details en voorwaarden in de campagne ‘Blijven Loont’ niet allemaal over te brengen waren in beknopte advertenties op radio, tv en web. De waakhond vindt de gemaakte aanprijzingen nog altijd oneerlijk.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma