Direct naar inhoud

Reclameland 2015: ‘grote drie’ doen naam eer aan — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 12 januari 2016
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

De klassieke ‘grote drie’ van de Nederlandse energiebedrijven hebben zich laten gelden in reclameland afgelopen jaar. Nuon gaf van alle energiebedrijven veruit de meeste euro’s uit aan advertenties, gevolgd door Essent en Eneco met hun respectievelijke dochters Energiedirect.nl en Oxxio.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma