Direct naar inhoud

Advies voor succes vraagsturing: knoop in oren dat dé energieklant niet bestaat — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 22 april 2015
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

De ene energieverbruiker is de andere niet. Dat moeten partijen die een succes willen maken van vraagsturing (demand side management) goed in hun oren knopen, is het advies dat aan de topsector Energie wordt meegegeven in de dinsdag gepubliceerde Routekaart Vraagflexibiliteit.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma