Direct naar inhoud

Rechter: GDF mocht reclamebureau deur wijzen bij transformatie tot Engie — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 10 mei 2016
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Bij de rebranding tot het merk Engie, stond het GDF Suez/Electrabel vrij om een contract met het reclamebureau Only stop te zetten. Dat dit bureau investeringen had gedaan voor het energiebedrijf dat als vaste opdrachtgever werd beschouwd, doet daar niks aan af. Dit heeft de rechtbank Overijssel recentelijk besloten, blijkt uit een deze dinsdag gepubliceerde uitspraak.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma