Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR Eneco blaast in de bus, kiest nieuw reclamebureau — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 13 oktober 2015
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Nuon en Eneco hebben in de eerste drie kwartalen van 2015 ongeveer evenveel geld besteed aan reclames. Nuon blies nét wat meer in de bus, met een uitgave van EUR 7,25 mln. Eneco spendeerde EUR 7,22 mln. Dit blijkt uit Energeia’s Reclamemonitor op basis van de data van Nielsen Media Research.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma