Direct naar inhoud

‘Waak voor sociale scheefgroei onder energieconsumenten’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 5 juni 2015
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Energiebedrijven zien de positie en wensen van klanten snel veranderen. Ze moeten op zoek naar nieuwe modellen om binnen de energietransitie op de consumentenmarkt relevant te blijven voor afnemers. Maar tegelijk: de groep klanten die zich niét ontpopt tot actieve, innovatieve prosument mag niet uit het oog verloren worden.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma