Direct naar inhoud

Eurelectric: netbeheerders moeten investeren in digitale communicatie tijdens black out — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 6 mei 2015
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Hoe communiceer je als netbeheerder in de toekomst het slimst met energieklanten in het geval van een grote stroomstoring, een black out? Gericht op doelgroepen en via digitale kanalen, concludeert de Europese branchevereniging van energiebedrijven Eurelectric.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma