Direct naar inhoud

Nieuwe campagne moet leiden tot meer investeringen in duurzame warmte — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 14 maart 2017
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Overheid, bedrijfsleven en milieuorganisaties zijn een campagne begonnen om huizenbezitters te bewegen tot een overstap op hernieuwbare warmte. Via een maandag gelanceerde website kunnen consumenten snel ontdekken wat de mogelijkheden zijn voor hun specifieke woning, en welk prijskaartje daar aanhangt.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma