Direct naar inhoud

‘Aanbod op maat’ leidt tot zorgen over privacy — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 16 juli 2015
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Energieleveranciers Eon en Electrabel hebben de tariefinstrumenten op hun websites aangepast na gerezen zorgen over privacyaspecten. Eerder stuurde branchevereniging Energie-Nederland zijn leden een brief over de kwestie en ook Autoriteit Consument & Markt (ACM) trok aan de bel.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma