Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR Feestend Oxxio vindt weg omhoog — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 13 juli 2015
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Een reclamecampagne die in april werd afgetrapt door Oxxio, onderdeel van Eneco, tekent zich af in de ranglijst van bruto mediabestedingen door Nederlandse energiebedrijven. Oxxio pakte flink uit met de vrolijke, jeugdige campagne #Appic en staat na het eerste halfjaar van 2015 bovenaan in Energeia’s Reclamemonitor, op basis van de data van Nielsen Media Research.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma