Direct naar inhoud

NLE-directeur giet bedrijfspromo in filmisch jasje — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 25 november 2015
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

De Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) heeft een op zijn zachts gezegd atypisch bedrijfspromotiefilmpje ontwikkeld. Directeur en oprichter Harald Swinkels maakte er een artistiek werk van, vol met referenties aan speelfilms. De promotie is nooit bedoeld als klassieke reclame, zegt hij, maar NLE stuurt het filmpje inmiddels wel als marketingmateriaal aan zakelijke en particuliere klanten.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma