Direct naar inhoud

‘Aanbod op maat’ leidt tot zorgen over privacy — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 16 juli 2015
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Energieleveranciers Eon en Electrabel hebben de tariefinstrumenten op hun websites aangepast na gerezen zorgen over privacyaspecten. Eerder stuurde branchevereniging Energie-Nederland zijn leden een brief over de kwestie en ook Autoriteit Consument & Markt (ACM) trok aan de bel.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: