Direct naar inhoud

Bijna 800 klanten Ennatuurlijk krijgen onterecht geïnd geld terug — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 7 maart 2017
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Ennatuurlijk betaalt 749 klanten in de Tilburgse B-buurt te veel in rekening gebrachte kosten terug, in totaal enkele honderdduizenden euro’s. Dat zegt de warmteleverancier naar aanleiding van eigen onderzoek. Het gaat om huishoudens die ten onrechte langer dan dertig jaar een aansluitbijdrage moeten voldoen. Aan de afspraken over de uitfasering van dit onderdeel van de factuur verandert niets.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: