Direct naar inhoud

Communicatie rond grootste stroomstoring verre van vlekkeloos — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 7 juli 2016
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Belangrijke contactpersonen die zich op een andere crisislocatie bevinden dan verondersteld. Burgers, bedrijven en overheden die klakkeloos uitgaan van de beschikbaarheid van mobiele telefonie. En een noodcommunicatielijn waarvan het bestaan bij alarmdiensten amper bekend is. De grote stroomstoring die vorig jaar maart plaatsvond, leert dat er verbeteringen op communicatievlak nodig zijn rondom grote energieonderbrekingen. Dat is kort samengevat de conclusie van een onderzoek dat werd uitgevoerd rondom de crisiscommunicatie die dag.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: